پورتالی جامع از مطالب جدید در زمینه بهداشت و سلامت خانواده، زناشویی، زن و مرد.

درباره پرده اداری بیشتر بدانید

پرده اداری

آیا از نظر شما وجود یک پرده اداری مدرن و به روز برای محیط کارتان اهمیت دارد؟ قطعا بله. افرادی که در محیط کار مشغول به فعالیت هستند، برای اینکه بتوانند هر روز با انرژی تازه ای فعالیت خود را آغاز کنند، به محیطی احتیاج دارند که انرژی بخش و روح دهنده باشد تا فرد بتواند با روحیه عالی وارد این محیط شود. دکوراسیون و دیزاین هر محیط یکی از مهم ترین آیتم هایی است که باید مورد توجه قرار داده شود زیرا هر فرد در بدو ورود به یک مکان، مخصوصا محیط کار اولین چیزی که جذب آن می شود دیزاین و دکوراتیو آن محیط است. و قطعا یکی از مهم ترین موارد مهم و تاثیرگذار در یک محیط اداری، انتخاب یک پرده اداری لوکس و لاکچری است.

از نظر شما که یک فرد شاغل هستید، چه مقدار از زمان خود را در محل کارتان می گذرانید؟ مسلما یک فرد شاغل بیشترین زمان خود را در محیط کار صرف می کند. پس محیط کار خانه دوم هر فرد محسوب می شود. به همین دلیل خانه ای که در آن زندگی می کنید بهتر است محیطی آرامش بخش و زیبا باشد. بهترین گزینه همانطور که ذکر شد برای طراحی یک دکوراسیون عالی در محیط کار، رعایت اصول و قواعد مهم برای انتخاب یک پرده اداری مناسب است.

از نظر شما مهم ترین عامل در انتخاب یک پرده اداری چه چیزهایی می تواند باشد؟ طرح و رنگ محیط اطراف؟ سلیقه فردی؟ قیمت؟ رنگ و طرح سایر وسایل و مبلمان؟ هر یک از موارد ذکر شده به نوعی می تواند تاثیر به سزایی به روی انتخاب یک پرده اداری بی نظیر داشته باشد. پرده اداری در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته شده است که باید به صورت کاملا هوشمندانه و خلاقانه انتخاب شود. از مهم ترین و پرطرفدارترین انواع پرده اداری می توان پرده اداری کرکره ای، پرده اداری کرکره ای عمودی، پرده اداری کرکره ای چوبی، پرده اداری کرکره ای آلومینیومی، پرده اداری شید، پرده اداری شید رول، پرده اداری شید زبرا و پرده اداری سیلوئت اشاره کرد.

پرده اداری

هر یک از پرده های اداری ذکر شده در اصل در دسته پرده اداری کرکره ای قرار دارد. هر یک از انواع پرده اداری به صورتی طراحی شده است که هر فرد با توجه به یکسری شرایط به راحتی می تواند پرده اداری مناسبی را انتخاب کند. نکات مهمی در انتخاب این آیتم برای ایجاد یک دکوراسیون فوق العاده تاثیر دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب پرده اداری براساس طرح و رنگ محیط

همانطور که می دانید پرده های کرکره ای اداری مانند گذشته در یک طرح و رنگ ثابت و یکسان نمی باشد و طراحی و رنگ های بی نظیری دارد. به همین دلیل شما هر نوع پرده اداری را می توانید برای شرکت و یا محیط مورد نظر خود انتخاب کنید ولی نکته ای که حائز اهمیت است این است که باید توجه داشته باشید که پرده اداری که برای تهیه کردن آن تصمیم می گیرید باید متناسب با روشن و یا تیره بودن رنگ سایر وسایل اعم از مبلمان باشد. در این صورت، در صورت داشتن وسایل با رنگ تیره بهتر است از تهیه یک پرده اداری با رنگ روشن تر استفاده کنید.

پرده اداری

  • انتخاب پرده اداری براساس طرح و رنگ سایر وسایل

نکته دیگر این است که پرده اداری که تهیه می کنید باید در تناسب با مبلمان و سایر وسایل باشد به این شکل که اگر دارای مبلمان و سایر وسایل گلدار و پر نقش و نگار هستید، باید پرده اداری را انتخاب کنید که ساده و یکنواخت باشد. در این صورت است که می توانید محیطی دلنشین را در محیط کار فراهم کنید. یعنی انتخاب شما باید دقیقا با سایر وسایل متضاد باشد تا هارمونی خاصی را ایجاد کند.

  • انتخاب پرده اداری براساس پنجره اتاق ها

شاید از نظر شما پنجره یک محیط به انتخاب کردن نوع پرده اداری که آماده تصمیم گیری برای آن هستید تاثیری نداشته باشد ولی این تصور کاملا اشتباه است. و دلیل آن هم این است که پنجره هایی که بلند و کشیده است باید برای آن ها از پرده اداری یک تکه استفاده شود که این حتی باعث بلندتر نشان دادن سقف نیز می شود ولی برای پنجره ای که به صورت چند تکه می باشد کاملا برعکس آن عمل می کند.

  • انتخاب پرده اداری براساس سقف اتاق

اغلب محیط های کاری که دارای سقف های بلند می باشد، باید برای این محیط پرده اداری را تهیه کنید که طرح دار باشد و خیلی ساده و بی رنگ نباشد و این موضوع برای سقف های کوتاه برعکس صدق می شود و باید برای آن به دنبال یک پرده اداری ساده و یکرنگ باشید.

  • انتخاب پرده اداری براساس کوچک و یا بزرگ بودن محیط

شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید، معمولا محیط هایی که دارای اتاق های بزرگ تر می باشد، بهتر است برای آن ها از پرده اداری رنگ تیره و طرح دار استفاده شود و همچنین برای محیط های اداری کوچک تر نیز باید در انتخاب پرده اداری، طراحی ساده و روشن تر را برگزینید که این بهترین انتخاب است.

با توجه به گزینه های ذکر شده می توانید یکی از انواع پرده اداری را برای داشتن یک محیط بی نظیر انتخاب کنید. در چیدمان و دکوراسیون یک محیط اداری، آیتم های مهمی به کار می رود ولی همانطور که ذکر شد، پرده اداری از مهم ترین آیتم ها در این دیزاین و دکوراسیون به حساب می آید. در این انتخاب بهتر است بی گدار به آب نزنید و با انجام تحقیقات و بررسی های لازم، بهترین نوع پرده اداری را از یک برند شناخته شده و مطرح تهیه کنید.

شاید تصور کنید  که تهیه یک پرده اداری خاریق العاده از یک برند مشهور هزینه های زیادی را برای شما رقم می زند ولی اینطور نیست و برندهای مطرح برای جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین کیفیت، در مقابل تولید یک محصول عالی، هزینه مناسبی را برای آن در نظر می گیرند و شما نیز می توانید با خیال آسوده عالی ترین پرده اداری را برای محیط کار خود و ایجاد یک محیط دلنشین با هزینه عالی تهیه کنید و از انتخاب خود و طراحی یک دکوراسیون عالی احساس رضایت داشته باشید.

۰۰/۰۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
وبلاگ من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی